2014年5月13日 星期二

又肥佬~~~

又肥佬啦.......................
講既係4月尾, 見健康院見姑娘, 跟進講野方面既進度... 結果... 又肥佬啦~

約左期, 4月尾, 去到健康院, 先知原來除左係跟進講野進度, 仲要跟進小肌肉既運用 (即係砌積木) 粗心既我完全冇留意小豬原來連Lei part都係肥左佬既, 所以完全冇練過 (主要係屋企係冇積木既...)

小肌肉果part. 姑娘今次要小豬砌五層, 結果小豬搞過晒姑娘枱面既所有野, 又指住D積木講晒D 顏色, 就係唔肯砌... 最叻果次砌到第五層時就掉晒lu...
姑娘話, 咁要肥佬架喎... 我於是面懵懵解話, 屋企冇積木呀, 所以可能小豬唔係好知點玩法... 姑娘話, 咁好啦, 俾張紙你畫圈啦~ 小豬很開心咁拎住張紙, 我啦啦聲同佢唱歌, make a circle... 好快, 小豬既圈已經畫满成張紙lu... 姑娘話, 畫圈都係訓練小肌肉既, 所以小豬合格啦~ (我滴晒汗)

然後, 姑娘話, 不如順便考埋佢認知能力啦~ 就拎左本日常生活用品既書仔出來, 叫小豬指...  小豬基本上都指到, 到最後冇心機亂咁指既時候, 我地話佢錯叫佢再指過, 佢都有指啱返... 姑娘話小豬既一般認知冇問題, 亦都識得聽指令... 既係冇事

最後係關於講野方面, 姑娘主要係問我, 我講左D日常小豬會講既單字, 顏色等 (不過姑娘要我講, 我又一時間真係講唔出喎... ) 然後, 姑娘就問小豬識唔識講名詞加動詞咁講, 我話好少, 聽過1-2次啦... 姑娘就話, 要同佢講多D野, 俾機會佢講多D, 有時小豬講完一句唔知咩野野時, 家長可以試下幫佢re-phase等... 30個月要再跟進... 即係肥佬...... (我有諗過, 係咪因為我講唔晒小豬平時係屋企講既野, 所以搞到佢肥佬lei.. 不過小豬係當時又真係啱啱先開始講N+V喎... 算啦, 再跟進都唔係好大件事者, 小豬係識講好多BB話架, 係我地唔識聽者... :P)

臨走前, 我同姑娘講, 覺得小豬有D鬥雞, 姑娘望左陣話唔覺, 但都即刻安排左我地見醫生, 不過可能要等耐D... 於是 我就同小豬一齊去洗手間。 洗手間中有個BB洗手盤, 啱晒小豬既高度, 所以同小豬玩左陣洗手, 點知未洗完手就叫名去見醫生啦~ 超快~

Lei 個醫生好nice, 同小豬玩左陣, 又檢查左一輪, 結論係冇事... 我話有時影相係幾覺, 仲show 埋相俾醫生睇, 醫生睇完一輪既結論係... 小豬既鼻樑太低, 所以有時影相係遮左D眼白, 睇相就會覺得眼珠去左一邊... 鼻樑會慢慢生高(希望係啦~), 到時就會好好多啦~ XD

就咁去完健康院, 30個月見啦~





2 則留言:

  1. 我之前都懷疑過個仔鬥雞. 睇相特別覺眼. 之前喺健康院問過醫生, 佢又話一定無...又係話佢鼻樑低, 所以有鬥雞既錯覺云云. 我覺得而家大個左好似無咁覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 醫生都係咁講, 希望大個D會好D啦~

      刪除