2014年5月3日 星期六

T2事件簿

T2 stand for Trouble / Terrible 2....

進入左T2既年紀, 真係有D terrible, 但又好笑喎, 所以要記低先...
事1
平時飲瞓覺奶前, 要自己瞓好, 舉手, 講" 奶奶" , 講名同埋鍚媽咪5啖,  係23個月左右開始, 突然唔肯做LEI堆野喎, 一叫小豬講"奶奶" 就碌來碌去發脾四, 有試過僵持左10分鐘先唔肯講 =.="
唯一肯做既就只有鍚媽咪... :P
所以通常都會有奶飲... 過左幾個星期又冇事返lu...

事2
屋企買左2張俾小豬坐既小凳仔, 小豬成日都會搬來搬去, 以便佢自己爬上床OR 去洗手
有晚, 我搬左去廚房, 企高D拎野落來 (之後仲要擺返上去架), 小豬見到就要搬返出去喎, 於是我同小豬講" 媽咪要用呀, 放陣先啦" 小豬唔肯, 堅持要搬出來, 仲拎住張凳仔, 再啤住我喎... 真係啤加... 啤完一輪就搬左張凳仔出去啦...
重點係... 一將凳仔搬離左廚房, 小豬就放低張凳, 仲開始喊添... 仲喊住行過來要我抱抱安慰添 =.=" 我剛剛俾隻豬啤完, 都好想喊喎....

事3
LEI件係聽返來架.... 不過可信性都好高...
小豬間唔中就會自己"了" 鼻... 爺爺話, 果日小豬自己"了"鼻, 仲"了"左好大舊白雪雪既鼻C出來...
正當爺爺想拎紙巾俾小豬時, 小豬走去請嫲嫲食喎...  而嫲嫲又好開心咁以為粒寶貝孫有好野請自己食添... 好彩食之前都有望下咋...
我聽完笑到肚痛... XD


2 則留言: