2014年5月12日 星期一

母親節之 Red Bull Flugtag 梁祝化蝶 2014

今年母親節, 照樣係提前食左個飯, 熊熊依舊係冇表示架... (哼)  不過算啦...
母親節既活動係去睇契爺跳海...  XD

諗住會好多人, 所以今次輕裝上陣, 只係帶左揹帶就出發啦, 冇拎到BB車... 去程時, 小豬都算幾乖 (因為著左小豬好鐘意既水鞋), 搭地鐵時都不外乎行來行去, 四圍搞搞震, 最後出動左iphone, 就乖乖坐到中環...

去到中環真係人山人海呀~ 好彩我地有staff pass 可以成功咁入到去同契爺影相
(唔知點解影到爆晒光咁... 又唔知點解影到我咁肥...  唔好答我因為個人既關係lor.. )


由於我抱住小豬, 冇得四圍影, 唯有借用下朋友D相啦~
Lei 個墓都幾整得幾好喎....
臨跳前, 係跑道上既最後準備...
跳完後, 契爺幾開心~~~ XD

小豬可能見多人, 個地上又唔多好行, 主動要求做隻樹熊豬, 全程坐係揹帶上, 得閒聽到強勁音樂, 又會自己un下, 但就唔肯落地... 所以都母親節我係去左擔泥架... 擔泥2個幾鐘...  =.="

離開中環後, 熊熊說要買野返去韓燒喎, 所以去左TST既韓國街, 點知瀨野... 去到TST後, D下大到LEI... 我揹住小豬用一把遮, 熊熊同朋友用另一把... 行果10米左右既露天地方, 我就濕左半邊身, 熊熊同朋友就濕到好似著左衫沖完涼咁 (都唔知佢地把遮用來遮左邊度) 幸好. 小豬只係條褲濕左小小咋...  即刻覺得好彩冇推BB車, 如果唔係仲狠狽...

係韓國街買左D燒烤野就打的的返屋企LU... 而小豬係的士上終於記起今日未同周公子玩喎, 急急去會周公子啦~~~

就咁樣, 簡單, 狼狽, 擔住泥又愉快既一個母親節... 下年應該唔晒擔泥了掛~~~




沒有留言:

張貼留言