2014年5月14日 星期三

趣事

今朝瞓瞓下覺, 俾熊熊拍醒, 問我係床尾果舊係咩野來架...
瞓到懵懵地既我, 望左眼床尾, 仲係度諗唔通琴晚瞓覺時唔記得拎開D衫? 再順手望左一眼窗台... Ops 唔見左小豬既?
原來, 小豬半夜唔知點樣地碌左去床尾,仲要好好瞓添...
真係諗極都唔明小豬係點樣碌過左我, 去到床尾, zip左係我同熊熊中間... =.="
小豬咁既睡姿, 遲D要佢自己瞓時, 應該會不斷咁碌左落床添...

---

最近... 我發現小豬好似識講粗口... 應該話係識鬧人...
試過幾次, 叫小豬唔好做某D野, 抱開小豬時, 小豬就會一輪嘴咁講"ABCDEFG".....
諗左好耐, 我覺得應該係有人(多數應該係我家大少)係小豬面前用過粗口鬧人, 小豬當然聽唔明又學唔到果D一輪嘴粗口, 但就知道左原來係某D場合係要一輪嘴咁講野以示不满... 所以佢就用左佢最熟悉既"ABCDEFG", 一口氣咁講晒出來, 以為咁樣就係鬧緊人啦~
雖然, 好好笑, 但都提醒左我, 小朋友好多時係我地既一面鏡,我地做緊既野, 小朋友很容易就會跟住做啦~ 所以首先要再三提醒各人唔可以係小豬面前鬧人/ 講粗口...


送上醜樣睡姿一個...  lei 幾日又係夜一夜都唔肯瞓, 第二日就換好晒衫都唔知醒...  =.="



2 則留言: