2014年6月24日 星期二

小豬與小狗

星期日, 去朋友屋企 Housewarming...
朋友屋企養左隻狗仔 (北京狗? ), 我地睇住佢大架, 細個既時候超可愛, 依家已經大過小豬lu... 未去之前, 我就同小豬講, 星期日會帶佢去同狗仔玩... 小豬好開心. 因為佢勁鐘意狗仔, 平時係屋企附近見親狗仔都好開心咁指住同埋扮佢地吠...

星期日去到朋友屋企, 小豬見到小狗勁開心, 係咁追住隻狗仔, 可能太熱情嚇親佢啦, 所以狗仔係咁對住小豬吠喎... 小豬見到狗仔吠, 一D都唔驚, 仲係咁笑添 =.=" 然後, 繼續追住隻狗仔...
結果, 成晚熊熊同朋友都好唔得閒, 一個要看狗, 一個要看豬, 仲要協商幾時放邊個落地 XD
我就一路MJ, 一路睇戲... :P

朋友話, 小豬太天真啦, 所以先會唔驚 (其實我見到狗仔還咁吠都幾驚架), 以為狗仔係度同佢玩 (係唔係因為我成日同小豬講, 話星期日會帶小豬同狗仔玩, 所以小豬一直都覺得狗仔係玩緊架lei?)

由下晝3點幾開始, 到6點幾既時候, 狗仔已經開始頂唔順啦, 主人抱住既時候就開始釣魚啦, 可惜精力旺盛豬又點會放過狗仔lei... 於是繼續我追你吠既活動... 8 點幾我地就走啦~ 唔到9點, 朋友就SEND來狗仔既瞓覺相lu, 而小豬係車都瞓左lu... 可能佢地一齊係周公度繼續啦

Vivi, 我地下次再玩過~~~


2 則留言: