2014年7月3日 星期四

峇里親子遊... 1

yeah... 又有得去旅行啦, 今次仲要係越級挑戰, 去峇里...
點解話係越級, 因為今次要飛差唔多5個鐘先到峇里, 而以小豬坐飛機既往績, 真係有D滴汗...

今次去5D4N, 坐香港航空既機 (agent 仲幫我拎左個靚價) 第一次坐, 其實都唔錯, 冇遇到傳說中既超極delay, 去程delay 左1個鐘左右 但係機師揸快左半個鐘多D (由4個鐘55分鐘, 變成左4個鐘10分鐘) 所以去到峇里時, 只比schedule 遲左小小

係機場排隊時, 香港航空真係多人到LEI... 小豬係周圍玩左一陣已經要抱, 於是出動hip seat (第一次正式出街用, 小豬都幾鐘意, 我覺得都可以接受, 雖然都係之前條揹帶好用DD)
係候機室見到有個細細既kid corner, 雖然真係細細, 不過都夠小豬玩左陣
係飛機上, 我買左好多貼紙俾小豬玩, 不過都係頂得一陣, 又睇左陣電視, 又玩ipad, 又玩電話, 又食野, 仲不斷咁爬來爬去之後, 終於到峇里啦...  (4個幾鐘係完全冇瞓過架...每次去旅行最頭痛既就係搭飛機lei part)

去到峇里, 已經係下晝5點半啦, 再出海關, 又搞一大輪之後終於向酒店出發... 我地去左的士站叫的士, 網上睇blog 時話果度D價錢會好D, 不過我地覺得都幾貴, 而且我地4個大人加一隻豬, 再加4件行李, 結果要分2架的士, 每架係Rp125,000, 就來同包車半日差唔多啦~ 係的士上, 小豬瞓左... =.="

大概半個鐘後, 我地到左酒店, rimba bali, lei 間酒店幾值得推介, 佢係出名既ayana 既姐妹酒店, 就係ayana 隔離。我係網上搵到個超平既package, 4晚連稅連早餐, 每間房係HK$4950.00。雖然rimba望出去冇海景 (得山景), 但住rimba D房睇落新D, 又靚D, 又可以免費用埋ayana 既所有facility (同埋超靚海景), 所以我覺得好超值


個lobby 好靚...

房都靚, 又好大, 最正係個好大既圓型浴缸, 小豬係泳池玩完水, 好多時都係係浴缸玩多一輪水先安樂

影完房相, 即刻出發去搵野食... 我地近近地去左金巴蘭沙灘食海鮮。 熊熊相中左間叫Lai Cafe 既舖, 所以打的直接去左果度。 去到既時候已經9點幾, 所以個海係黑mama既一片, 吹住海風食海鮮, 正...  
係海邊係用candle 照明架, 小豬見到就係咁吹...

努力食粟米中, 不過影到爆晒光...=.="

點解有個咁既表情呀?



我地order 左, 烤魚, 烤蝦, 烤蜆, 烤墨魚, sate同印尼炒面, 樣樣都好味, 只係印尼燒烤, 個醬好重, 仲幾辣, 所以小豬一D都冇得食, 所以order 左雜菜俾佢, 配住白飯, 都算係LEI幾日食得最好既一餐... lei 餐好好味, 又好平, 4大1細食左唔駛Rp800,000咋 (即係HK$550.00左右)

食完飯, 去左買sim 卡同入左D零食就返酒店啦~ 第一晚, 小豬係酒店好興奮, 結果陪熊熊一齊睇左半場世界杯, 半場既時候熊熊即刻熄電視, 小豬先瞓左咋, 不過我都一齊瞓左覺 XD







2 則留言:

  1. 妳地好幸福呀, 成日去旅行~~~~ :O
    快D寫埋day 2-5俾我流口水啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 都係得上半年可以咁玩法咋, 小豬返左學就冇得出去玩lu

      刪除