2014年7月28日 星期一

峇里親子遊... 5

O... 咁就最後一日

第五日, 我地好早起身, 諗住食完早餐, 再遊多個水先走... 小豬又係冇心機食野, 一心諗住餵魚魚...
去左BB池先~ 又係勁好陽光, 但係勁凍既水...
玩左陣, 決定移師去大人池, 因為太陽照住好小小... 小豬KEEP住要去池邊, 係果度望落去, 就係BB池既滑梯, 小豬不斷同D準備玩滑梯既哥哥姐姐SAY Hi...

小豬自己係水玩多陣, 我就抱佢上水lu... 
可能D水真係凍到小豬都頂唔順, 所以佢拒絕再落水玩 (好少有架), 所以我地就返房執野lu

返到房, 小豬好開心咁同爸B係個圓型浴缸度玩多陣水(都有半個幾鐘架), 我就努力咁執執執... 終於要同酒店講bye bye lu...
我地LEI日book 左半日車, 可以去Kuta行一陣, 買D手信先去機場... 我覺得最後一日book 車都幾方便, 可以check out 左之後再出去玩下, 又唔駛煩D行李放係邊...

我地叫司機介紹野食, 佢介紹左LEI間食雞既地方, 有D似快餐店... 而最重要, D雞都係炸完先加汁... 個人覺得普通... 反而條炸魚同炸豆腐就幾好味... 雖然整體普通, 不過我地都叫到成枱都係野食...


食完野, 本來諗住去discovery mall 行下, 點知間mall冇野行, 朋友稱之為羅湖商業城既峇里版.. XD
所以行左出去, 影左張相就走人... 搵左間supermarket, 放里D印尼盾, 就去機場lu...
小豬係我地行街途中就去搵周公玩lu, 叫極都唔醒 (因為本來想佢係飛機上先瞓), 我地出動到雪糕, 塞落佢個口度, 佢都依然堅持要同周公玩, 咁就冇法啦~

去到機場, 臨入閘前先發覺, 每人要俾Rp200,000既離境稅, 連小豬都要, 結果大家都冇晒印尼盾, 唯有俾美金... 咁先順利入到去咋...

上到飛機, 小豬就瞓醒lu... (ops...) 結果全程機, 5個鐘, 小豬都冇瞓過... 一直係度玩 (我就勁攰啦), 不斷係度搞事, 當大家食好晒飯, 熄燈瞓覺時, 小豬就係度勁大聲咁唱ABC Song... =.=", 仲有就係, 係3個鐘內痾左2次poo poo,真係史無前例呀...

晚上11點, 終於返到香港啦... 小豬都仲有電係機場跑跑跑, 一直到坐車先開始瞓 (都話, 對於小豬來講, 飛機係遊樂場, 點會浪費時間係遊樂場瞓覺架....)

就咁樣, 今次旅行順順利利完成啦.... 不過我發現我又再大頭蝦左...
係第二日游完水, 食緊lunch既時候, 發現唔見左電話... 好彩問返D Staff 拎返
係第四日游完水, 又搵唔返睇緊既小說, 雖然唔貴, 但追緊架ma...  仲要留左係ayana, 之後又冇時間去搵... 結果... 原來有拎到返房, 但被一堆野遮住左... :P
去到機場, 過左安檢同海關後, 係免稅店先發覺, 將hip seat 留左係安檢度 =.=" (雖然個hip seat 係TB貨, 唔貴, 但都係第一次出trip , 小豬又剛剛開始接受佢....) 最後走去同海關講, 佢又肯放我去安檢到搵... 
總之覺得自己勁大頭蝦lor, 但又好彩地都搵得返... XD

小豬就來開學啦, 要等放假先可以去旅行lu...










2 則留言: