2014年7月8日 星期二

峇里親子遊... 2

第二日, 一大早熊熊就同契爺出發去潛水啦~ 我同小豬同朋友T就留係酒店泳池玩


晨早起身, 仲好眼瞓呀 (梗係啦, 琴晚差唔多成點先瞓, 朝早9點就俾我整醒啦~)
不過都好快裝好身, 準備玩

酒店早餐, OK啦, 每日都係幾款鮮搾既果汁, 椰青水, 各式香草水, 有一款好味但應該好肥既鮮果smoothie, N款生果... 其他既面包,粥粉面飯都有...  (不過我一張相都冇影到 XD), 網上見話有得叫main menu上既野食, 不過現場睇又好似冇喎, 總體來講都可以, 不過冇驚喜
小豬當然係食得唔多啦... 不過好彩每日都食左半碗仔既青菜蘑菇雞肉米粉, 有士多啤梨既日子就會勁食士多啤梨, 其他生果都唔多食... 蛋呀, 包呀都係食幾啖就俾返我啦~ 雖然係咁, 但相比起上次去沙巴已經算係食得好D啦~ 
小豬食完, 其他人未食完時, 只可以靠iphone 啦... 不過都係第一餐有用, 之後果幾日, 小豬都係拉住爸B, 要去餵魚...

食完早餐就去游水啦~

果日既天氣好好, 好猛太陽, 但係D泳池水就真係超凍...
小豬玩左陣水, 就上水飲水... 
由於落水又驚佢凍親, 上水又勁曬, 最後係溫水池玩左陣, 玩到1點幾, 就執野走人去食lunch 啦 (原本諗住係pool side 食架ma...) 果餐lunch (都係冇影相), 小豬好曳, 自己
唔食野 (食左幾條長通粉) 就係咁要餵魚魚, 朋友T話見到小豬咁既樣, 令佢唔想生B喎... =.="

食完lunch, 熊熊同契爺已經話潛完水回程中啦~, 所以啦啦聲返房同小豬沖涼。係房hea 左陣就出去金巴蘭海灘睇日落同食晚飯啦~

影張全家幅先, 可惜小豬係搭的士時, 已經去左搵周公玩啦.... 我地趁機係後面果檔粟米檔買左枝辣既粟米食, 不過我都係鐘意唔辣既

行行下, 小豬瞓醒啦~
可惜LEI個時候, 熊熊已經行得好遠,去搵地方開餐啦~
唯有同小豬2個人影張相啦~

我: 太陽伯伯就來收工啦, 快D同佢講bye bye 啦~
小豬: 太陽伯伯bye bye, 聽日見啦~


然後, 太陽就勁快咁插落海lu~

係餐廳叫左set, 有蟹有蝦有魚有蜆有串燒, 唔貴但同之前果日差好多, 之前果間真係又平又靚又好味呀... 初時以為係set dinner 先係咁樣, 所以再多左碟大蝦, 都係唔得呀...  相對之前果日真係有D失望呀... 食完野就打的返酒店lu...
峇里係好得意既地方, 佢地每個景點/ 餐廳都同的士司機夾埋架, 無論你想去邊, 的士司機都會介紹都會有佣收架... 相對, 出每個景點/餐廳, 都有司機係度, 可以盡情講價

返到酒店, 再沖涼, 然後朋友就來我間房飲酒叫room service...  小豬冇份食, 因為沖完涼冇耐佢就瞓左lu... 













2 則留言:

  1. 瑤瑤放電成功,真係玩飽就瞓,無阻媽咪再同朋友玩 XD
    btw,瑤瑤條綠色波點裙好靚呀!見到你幫瑤瑤咁悉心打扮,我……對住肚B真係慚愧啦 XD

    回覆刪除
  2. 環境真係超靚呀, 瑤瑤豬又打扮得靚, 好正的trip ar!

    回覆刪除