2014年7月9日 星期三

峇里親子遊... 3.1

第三日有今次親子遊既重頭戲 (我覺得), 就係去動物園啦~ 今日我地包左車, 約左8點半去酒店pick-up (不過司機遲到, 9點先到), 諗住去動物園, 睇梯田同埋去鳥布行下...
包車其實都幾抵, 我地要左架7人車, 最後用左14個鐘, 再加BB car seat, 同埋小費, 用左Rp800,000 (即係HK$550.00) 左右, 雖然我知LEI個價係當地都算貴, 不過我唔得閒搵司機, 朋友就係tripadvisor book 左個, 都算OK啦...司機手車都幾好, 車都乾淨, 冷氣都好夠...

峇里有好似有4個動物園, 較出名既係Bali Safari and Marine Park, 不過個動物園太大, 我地又冇諗住係動物園逗留太長時間, 所以最後揀左去Bali Zoo, 門票好似係USD2X.00 (唔係我去買飛架) Bali Zoo 其實有得騎大象, 可以行好遠啦, 不過我地當然冇玩啦~
細細既動物園,行一圈大概2個鐘左右, 小豬對D動物都好有興趣 (但唔肯落地lor) 
Warm-up 完, 肯落地
去左個新區,D動物會係身邊行來行去, 不過主要都係D孔雀同火雞... 

然後見到有動物介紹, 就即刻坐低睇, LEI隻野好可愛呀... 不過唔知係叫咩野...
另外, 仲有D雀仔既介紹都好精彩, 不過揸機果位掛住自己睇完全冇影相...  小豬都睇得好開心

最後我地去左餵動物...
有得餵鹿同埋山羊同埋兔仔, 不過得鹿可以自由咁行來行去, 所以主要都係餵鹿
D鹿其實都很溫順, 不過會主動過來食菜, 所以我都係好驚咁拖住小豬走來走去, 最後熊熊話, 叫我影相, 唔好拖住小豬, 費事本來唔驚既小豬以為有野要好驚喎... (well , 好啦, 我都鐘意影相... )
係爸B既指導下, 小豬又真係唔驚喎, 又肯餵鹿仔, 又肯摸鹿仔呀...

之後仲俾小豬發現到bunnie (即係兔仔), 小豬好開心咁追住兔仔, 又餵佢食野, 又摸摸...
仲好合作咁同bunnie 影相呀...
LEI個餵動物活動好抵, 我地4大1小, 玩左20分鐘有多, 真係逐條菜葉咁餵架...  Rp20,000

之後熊熊去左餵老虎... 半隻雞, Rp50,000
不過, 熊熊話以後都唔餵老虎獅子啦, 佢話老虎食佢隻雞咁下, 覺得老虎變左做猫仔, 好可悲喎...

餵完老虎, 剛好2個鐘, 我地就走啦... 我覺得Bali Zoo幾適合小B去, 都算有野睇有野玩, 小豬一上車就瞓左覺lu...

難得既食物相... 因為小豬瞓左MA...
我地去左食燒豬飯... 真係超好味呀... 食之前熊熊仲係度講, 應該都冇燒豬整得好食過香港既做法啦~ 食過之後就自打嘴巴, lei 間真係超好味, D豬肉好好好滑又入味
特別影下碗湯, 好味, 入面仲有好多蔬菜, 係跟某個餐送既, 最後我地單點左個湯, 打包俾小豬瞓醒食...
LEI間舖應該好好生意, 上菜上得勁慢,(其實間舖只得燒豬賣架咋, 都唔知點解可以咁慢) 所以枱面放左好多蝦片同花生俾客等緊既時令食 (係收錢既), 蝦片又係好味, 我地走既時候, 又買走左幾包蝦片
整體來講, LEI間燒豬飯舖頭真係好得, 依家望住D相都有D流口水呀...




















1 則留言: