2014年7月18日 星期五

27個月

26個月時冇寫到 (好似係掛住上網睇峇里既blog). 27個月點都要寫下, 如果唔係就會由月記變季記lu...
寫27個月前, 我走去睇返25個月時既週記, 哈, 話進步又好似冇咩進步, 但又同之前唔同左...

體重... 係冇唔同既, 依然未衝破13KG, 不過就已經經常地12.9KG啦 (由於LEI輪熊貓減肥, 所以個稱常擺廳中, 仲時不時稱豬仔 XD) 身高, 有90 cm 啦, 我覺得都叫OK啦, 唔駛再靠紥噴泉頭來扮高 :P

食野方面, 都係差唔多, 我地帶既時候, 小豬基本係食大人野架, 99帶時仲會將D野煮得軟身D俾小豬食。不過, LEI幾日小豬唔知點解唔多肯食生果, 以前食好多架。lei 輪只食藍莓, 西瓜同火龍果。 香蕉, 橙同車厘子就失寵lu... 飲水就飲得幾好, 有時會俾杯子佢, 有時會俾水樽, 小豬都肯飲。 飲奶都仲係用奶樽, (應該係我懶, 冇幫佢轉, 朝早果餐小豬係瞓住飲, 所以用奶樽方便D, 不過遲D開始返學就應該要佢起身先飲奶, 到時轉掛)

Potty training, 同之前差唔多...  vee vee 基本都冇失手, 但大部份時間都係大人睇住時間帶小豬去vee vee, 問佢駛唔駛, 小豬永遠都係答"NO", 有時, 會同我們講"濕濕" 即係要去vee vee, 都忍得到我將佢放上廁所既... poo poo 方面, 冇進展, 唔肯坐係廁所上poo poo, 就算唔著片, 都會poo 落底底度 (有一輪仲每晚都係返到屋企先poo poo,  我每次都要掙扎下, 到底係成條底底丟左定係洗左佢...) 有樣要記底既係, 小豬LEI輪夜晚條片真係超爆, 仲試過有一次連床單都濕左一大片。以前小豬一個星期都有1-2日, 睡醒覺, 條片係好乾呀, 今個月肯定一次都冇試過。 睇D專家講, 要夜晚D片開始唔濕, 小朋友先可以開始戒片架, 點解小豬好似行返轉頭既?

講野方面, 進步左, 有時可以講到一句簡單既句子, 講得比較多既係"爸爸返工lu"同"爺爺打波波" 間不中又會講D搞笑野, 例如佢自己爬上枱拎餅食, 99見到話佢危險, 佢會搖住頭話" 唔好鬧唔好鬧" 數字同顏色都只係講英文, 但PG又話幼稚園係考中文, 講英文冇分喎, 真係好麻煩... 但都有同小豬講多幾次中文, 另外, 名, 年紀, 性別同住邊都識講 (不過好多時出到去問佢, 就會好怕醜, 唔肯講OR講得超細聲)

動作方面, 繼續係馬騮, 再加上去峇里曬黑左, 真係成隻馬騮咁。 好鐘意玩水, 去到沙灘勁大膽, 自己行入海, D水差唔多去到下巴既位置。我係隔離真係望到實...

返學方面, 下個月就要開始返學啦 (雖然只係返2個鐘) PG提前俾學生試下自己上堂... 20分鐘咁多...小豬都算係班入面好鎮定果個, 望住人喊 自己冇喊, 只係放家長入去課室後, 見個個同學仔攬住爸爸媽媽, 佢都會攬埋一份。我幻想緊小豬返學唔會喊, 係開學前, 應該仲可以幻想下既... XD

依家影相, 叫小豬笑, 佢會搵手指篤住塊面 (應該係99教架)


lei 個樣有D老積...


每朝都要食住餅餅先肯坐BB車, 但總會留返一塊去餵魚...

LEI張相NG左10次有多, 先影到一張企係度既...


LEI隻小豬, 應該都幾自戀, 最鐘意見到自己同睇自己D相
lei張semi-自拍相, 笑得幾開心...

我同佢影相, 就變成咁樣
明明想影下新買既泳衣, 結果冇啦啦說要睇書, 仲擺個好認真既樣... =.="

2 則留言:

  1. 唉, vivi易搞好多, matthew去poo poo又係同瑤瑤豬一樣, 我依家都十級頭痕呀 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇來今年都應該搞唔掂poo poo, 唯有講唔好勉強, 勉強冇幸褔 :P

      刪除