2014年7月17日 星期四

峇里親子遊.... 3.2

第三日, 我地食飽飽, 離開餐廳時, 小豬都瞓醒啦~ 唯有去下個景點先俾小豬食飯啦~

下個景點係烏布既梯田, 我地去左果個都係旅客常去既梯田 (遠小小有個少人去D既梯田, 好似被評為世界遺產之一) 不過我地Lei D 到此一遊既, 來LEI度都覺得幾靚...

搵左間有涼亭既餐廳坐低, 咁啱隔離又係帶住小朋友既一個日本family, 哥哥大過小豬D, 妹妹就細過小豬D。小豬同妹妹都叫有D好搞笑既互動, 例如人地睇iphone, 小豬就第一時間沖過去睇埋一份, 小豬睇iphone, 妹妹又行埋來睇, 然後仲拎住小豬既水樽飲水添... 總之好搞笑... 不過要3個小朋友一齊影相就好難lu...
合照一張, 主要想講, 我好鐘意個炸香蕉呀, 不惜成個行程只係食過一次, 而小豬見到有雪糕食, 就唔食飯, 狂食雪糕 (都唔知點解, 佢會識得ice-cream, 仲會要求買添, 明明係香港, 我地好少好少俾佢見到雪糕架)

同可愛既日本娃娃say goodbye 之後, 我地就出發去下個景點
就係咖啡園啦... lei 間係司機帶我地去架,  都幾得意幾好。
去到會有專人帶我地行個圈, 睇下猫屎咖啡既果隻猫, 果D屎同埋果D咖啡, 圖下個阿叔係示範炒咖啡...
然後又係坐低飲野既時間啦, 以上果行都係免費架, 不過2個人去又係咁多, 1group 人去又係咁多... LEI度既飲品都比較甜, 我地都係share 下試左2啖, 反而小豬就好欣賞第1杯既檸檬茶, 1個人成杯飲晒... 如果想試猫屎咖啡就要俾錢, 好似係Rp50,000 一杯, 我地都叫左2杯試下...  嗯... 我唔係好識咖啡, 所以唔太識欣賞 (影左張相唔知去左邊...) 最後買左D猫屎咖啡同一包峇里咖啡豆返屋企孝敬阿媽

飲晒檸檬茶既小豬好快就要求放電...玩得幾開心...
其實LEI度個景都幾靚, 又可以望到梯田, 個人覺得可以直接skip 左梯田, 來LEI度都差唔多.. (當然, 帶住個小朋友就會對景點既要求好低啦... :P)

咖啡園之後, 我地去左烏布行左陣街, 搵到果間好味既果jam 舖...買完果jam, 就順手行下大街2邊既手信店。 由於條街好窄, 驚小豬係突然衝出馬路, 所以全程用hip seat, 都幾辛苦...行左唔夠一個鐘就投降...

轉戰今日最後一站, 走去食出名既dirty duck. 可能都算比較夜, 差唔多8點先去到, 所以唔算好多人... LEI餐超好味...
中間既鴨當然地好味 (我地最後叫多碟), 左上既黃薑雞都唔錯, sate 係峇里式既, 即係免治魚肉/ 雞肉/豬肉, 冇牛架,肉中香料, 我鐘意... 不過基本上所有既野都係辣架, 小豬除左白飯之外, 咩野都食唔到。 直到加單時, 有個女侍應先suggest 我地叫雞湯飯俾小豬, 可惜來既時候, 小豬已經冇心機食野lu...
LEI度既甜品都好味, 小豬食左好多...
整張大合照先... 食完就返酒店lu... 小豬係車上就去左搵周公, 返到酒店都冇醒, 一覺瞓天光... yeah...




















沒有留言:

張貼留言