2014年7月22日 星期二

峇里親子遊... 4

勁快就係第四日啦...  如果有機會再來峇里, 要留多日, 5D4N太短lu...

第四日, 我地留守酒店, 去ayana 游水, 契爺同朋友T就出去Kuta玩...
LEI日, 又係好好太陽呀... 又好彩地D水唔算太凍, 所以小豬玩得好開心


玩左陣大人池, 就移師去BB池lu... 小豬玩得好自在...
兒童池有2條滑梯, 俾5-14歲既小朋友玩, 一條好短, 但幾斜, 另一條就九曲十八彎既... 熊熊話要俾小豬試玩喎, 於是 我地試左好短果條, 因為可以一個帶小豬上滑梯, 一個係下面接住佢... 小豬玩得好開心, 上上落落左10次有多...
之後熊熊話要去試長果條喎....  第一次, 小豬係中間click 住左 (因為小豬唔識要瞓低先sir), 最後要熊熊去救返小豬上去, 第二次, 聽講(因為我係下面接果個, 所以睇唔到)又係click 左一下, 最後係背對住我咁sir 左落來.... 小豬似乎唔多欣常LEI條滑梯, 主動講bye bye 滑梯, bye bye 水水喎... 之後連果條玩得好開心既短滑梯都唔肯再玩.... Lei D咪係拔苗助長 lor... 下次唔好啦~~~

晏晝我地係泳池邊叫左pizza, 都OK好味, 小豬又好賞面地食左差唔多2塊

可能玩左陣水, 真係好肚餓掛...

再之後, 我去左做massage, 本來想試下ayana 出名既水療 +spa, 不過最短都要3個鐘, 再前前後後等下停下, 就會差唔多4個鐘啦... 原來帶住小朋友,想做spa 都唔係幾得, 希望遲D小豬再大DD, 可以交俾酒店baby care, 咁我同熊熊就可以去做spa 啦~ 
不過講返轉頭 個hot shell massage都幾特別, 幾舒服架....

做完massage, 係massage pool 搵返佢地, 原來, 下晝BB池冇咩野太陽照住, 開始有D涼啦, 所以就移師去左溫水池 (即係massage 池)

Ayana既主泳池係望住海岸線架, 所以睇日望真係一流...

只係峇里既太陽, 收工收得超快, 基本由開始落山到收工係5分鐘都冇架.... 我地差D趕唔切影相... XD

睇完日落, 我地返房梳洗完, 就去Kuta 會合朋友食晚飯... 熊熊跟旅遊書揀左間餐廳, 原來係酒店入面架... D野食OK, 不過冇咩野特別, 連契爺部機都冇影到相呀... 至於小豬, 當然係的士度就已經去左搵周公玩啦~

食完飯, 我地推住瞓左既小豬係酒吧街行左陣, 不過四圍都好嘈, 驚嘈醒小豬, 所以好快就打道回酒店lu...








1 則留言: