2014年8月20日 星期三

返學一星期

話咁快就返學一個星期lu...
今朝六點起身沖奶時, 見個天勁黑, 又行雷咁, 心諗唔係又紅雨下... (小豬返學後, 總希望日日晴天...) 好彩7點半起身時已經落左黃雨lu...

總括LEI個星期, 小豬除左上個星期四(即係黃雨之後果日) 係校門口見到人地喊, 佢又喊埋一份, 仲唔肯入學校(結果俾個外籍老師一把抱走左)之外, 之後都冇再喊LU, 今日去到校門口仲fing 開左我隻手添 (勁傷心lor...) 基本上都肯自己行去課室, 連老師都唔駛拖住佢...

接放學時 (可能每次我都排好後), 所以去到課室時, 小豬已一早企係門口等緊lu... (再影唔到佢係課室入面D相), 當然小豬一早就知道我會去接佢, 所以第一日接放學時果種期待同開心既樣都冇埋 (又係好傷心lor)

每日接放學時, 都會問下老師小豬果日係點樣... 一開始老師話佢叻... 因為唔喊, 不過就坐唔定...
呢幾日已經冇左個叻, 變成"走走走, 跑跑跑" lu... =.="  唔知幾時先可以改善到LEI (唔知點解, 老師對住其他家長都可以分享到1-2件上堂既事, 但小豬既分享永遠都係果6個字lei... 唔通小豬真係走足2個鐘? =.=")

每日一出課室, 第一件事就係除左件外套

然後就會俾我捉住影張相... 笑得幾勉強...

呢幾日朝早都整D簡單既野食俾小豬做早餐. 不過, 佢通常都好唔俾面咁食好少 =.="
好彩, 小豬一放學就好似勁餓咁係咁問我拎野食, 可以掃左一大半早餐, 所以都係要俾心機諗下整咩野可以又快又有益又擺得

我成日都好奇, 學校有茶點架, 點解小豬會咁餓既... 於是有日問小豬, 老師請佢食咩野... 小豬諗左陣, 好認真咁答我... 食野...  =.="

希望你日日返學都好開心啦~不過最好坐定定, 唔好成隻馬騮咁啦~





3 則留言:

  1. 小豬套校服好靚呀﹗令我諗起美少女戰士﹗

    回覆刪除
  2. 今日去到校門口仲fing 開左我隻手添 (勁傷心lor...) <== 其實係好事,唔好傷心啦!叻女

    要俾心機諗下整咩野可以又快又有益又擺得<== 我都係咁諗

    回覆刪除
  3. 瑤瑤咁快適應到校園生活係好事呀,真係叻女!
    嘩,佢件校服超靚呀,水手裝!

    回覆刪除