2014年9月1日 星期一

返學第一病

唉... 小豬話晒都係個食足一年既人奶B, 但真係成日都病...  返學唔夠2個星期就已經病左一次lu...

話說21號(星期四)晚, 我帶小豬返屋企之後, 習慣性地摸下佢額頭... O... 好熱...  於是即刻探熱... 38度, 我諗住會唔會係啱啱行返屋企有D熱, 於是等多陣再度, 都係38度左右, 唯有餵個退燒藥 (小豬自從2歲果次病左, 好乖咁肯自己食藥之後, 今次大部份時間餵藥都冇難度, 佢仲要自己去開雪櫃, 說要食藥添... =.=") 當時阿囡除左有D燒之外, 個人都叫好精神, 99仲說佢果晚食野食好好添, 於是我好阿Q咁希望小豬第二朝就可以退燒返學...


第二朝, 7點半起身幫小豬探熱, 38度, 冇得返學, 於是我都可以瞓多一個鐘, 幫小豬貼左退燒貼就送左佢去99度, 99 話小豬冇咩野, 係有幾聲咳... 
果晚, 熊熊出左街, 小豬係11點幾左既時候先來poo poo, 然後12點幾時, 原本瞓左既小豬突然咳醒左 (果時我都瞓左),然後咳到嘔... 好彩我係佢嘔之前將佢抱起左, 雖然都係嘔到一地都係, 但都好過一床都係呀... 

星期六, 已經冇燒啦, 不過D咳就嚴重左D, 由於冇燒, 所以都有帶小豬去PG

星期日朝早, 幫小豬探熱, 見佢都燒返DD, 到38度左右, 於是都係帶左小豬去睇醫生...
醫生說係冷氣病喎...  (即係係冷氣房太耐, 一凍一熱好易病, 再加上D冷氣太乾, 所以令個情況一直都冇好轉), 幸好喉嚨冇紅, 個人都算精神情況會好慢好慢咁好返, 不過星期一都係唔好返學... =.="
於是, 小豬返左12日既學(當時計), 就有3日唔駛返學, 1日紅雨, 2日病假...

星期一上晝, 99咁啱唔得閒湊小豬, 於是我放假半日湊佢。見佢好精神就帶去出去行下, 食個lunch (不過小豬LEI日胃口超差, 只係食左幾啖飯), 食蛋糕就好小小, 但都唔多...

星期二, 小豬終於可以返學啦... 雖然都係有D咳, 不過都算啦... (如果要等小豬唔咳先返學, 真係有排等呀, 佢到今日都仲咳緊... 唉...)
lei 日發現原來小豬冇胃口係另有原因呀, 原來佢個口生左粒大痱滋, 唔怪得唔肯食野啦. 於是我請佢食左幾日既奇異果, 痱滋好返, 佢就有返胃口啦 (不過個人就瘦左成個碼, 又跌出左好辛苦先去到既13KG lu...)

雖然返學第一病都唔係嚴重, 不過希望小豬都係健健康康, 病少D啦.. 唔該...





7 則留言:

  1. 返學真係好易病. 係咪啲小朋友既菌特別勁呢下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友啲飛沫真係周圍飛,所以容易啲中招!

      刪除
    2. 同埋班房D冷氣好勁架...

      刪除
  2. 好快冇事架喇!! 快啲好返返學喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左學啦, 不過咳左成個星期仲咳緊...

      刪除
  3. 希望小豬快d好番晒!
    一仔都係返了学校有发燒,现在剩番咳未清呀!
    原來食奇異果可医痱滋架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食奇異果醫痱滋<- 都係聽人講架咋, 可能多維他命C掛, 不過幾有效喎...

      刪除