2014年9月18日 星期四

29個月

遲左一日寫, 不過都要寫下, 因為係最後一個2字頭月份...(時間總係飛逝, 覺得自己飛咁快地老緊... =.=")

身高體重.... 好耐冇度, 應該29磅以上, 90+ cm 掛

食野, 同之前差唔多。返左校之後, 我係返學路上俾小豬食D早餐, 通常都係蒸D饅頭, 燒賣, 或係粟米或自家製面包(不過小豬超唔俾面, 食面包時都食好小... >.<) 最鐘意食淨饅頭... 放學後, 會俾小豬食D生果 (小豬依然係餓鬼上身咁... :P) 近期新寵係奇異果, 日日一上車就話要食奇異果...  午餐晚餐都係99搞既, 聽講都食得可以, 週末我地出街既話, 就會俾小豬係街食野, 通常都係食中菜, 因為小豬既至愛係白飯, 最勁果次係冇餸既情況下, 食左大半碗白飯 (係茶樓果D堆到成座山既白飯) 早晚奶都繼續係每餐6安, 依然用緊奶樽, 我仲未諗到如果唔用奶樽,  朝早6點果餐奶要點搞...所以都係用住先啦~

瞓覺... 返左學之後瞓少左好多呀... 因為小豬依然夜晚夜一夜先瞓 (起碼都要11點), 朝早就8點俾我叫起身, 下晝nap 就要nap 2-3個鐘, 根據99既講法, 係叫極都唔肯瞓, 瞓左就叫極都唔肯起身... 週末同我地出街玩, 就可以skip左個午睡時間, 夜晚就8點瞓到第2日9-10點... (似足我呀... :P)

戒片方面, 今個月開始就冇著片返學啦, 至今都算OK, 好少失手, 99話瞓完晏覺後, 好多時條片都係乾架, 出街 (就算著住片)都會同我講濕濕/ 急急, 等我同佢去廁所(當然有時係報流料, 只係想出去行下) poo poo 片都仲係零進展, 可能開始有D習慣係夜晚poo poo, 所以99又好少同佢戒poo poo 片,.小豬又C係要企係度先會poo poo, 呢個問題都幾頭癢..

返學方面, 好鐘意返學, 每日都係笑住入學校, 笑住等我去接佢。 最近幾日, 入左學校會轉身同我講bye bye 啦 (望住小豬大得咁快, 真係有D唔捨得) 係屋企成日都係提住miss choi 同 miss yoki (小豬既班主任), 問小豬miss choi 同佢講咩野, 佢會話 " Iris, 唔好走, 坐定定... " (俾佢笑死...) 不過老師話小豬有進步 , 呢個我都覺得... 一開始返學時, 小豬見到我, 就會不顧一切咁衝出來, 依家佢會坐係自己個位度同我揮手, 等老師叫先出來 (仲會推埋張櫈添)

講野方面, 返左學之後都講多左野, 係屋企會唱D我冇聽過既歌, 最勁果次係打風係屋企果日, 佢瞓醒, 一坐起身, 就係度講" good morning miss choi, good morning miss yoki, good morning classmates, i'm iris, how are you, i'm fine, hahaha..." 哈哈, 第一次聽佢講咁長既人話, 都幾surprise 架, (雖然有D字都係我估下既), 不過之後叫佢講次俾熊熊聽, 就唔肯lu...  我估小豬果下係發夢返緊學呀...

好耐冇影既瞓覺相, (因為通常我都同小豬一齊瞓左lu... XD)


今期大熱既兔仔耳頭cool, 小豬都好鐘意, 指明要帶呢個先出門...

小豬既另一至愛頭飾, 就係帶帽啦...

中秋節, 學校要求著唐裝, 臨時臨急咁, 本來想TB, 又驚趕唔切, 
最後係深水埗既檔仔搵到佢...
中式得來, 又有D活潑, 最緊要係只係$39.00咋, 著一次都唔肉赤... 
點知真係著得一次咋, 返學返來就已經爛左DD啦, 要補返先可以著來夜晚賞月...


有得玩就成隻甩繩馬騮咁... 
雖然只係樓下超細遊樂場(得一座野咁大把), 不過都可以玩到身水身汗咁...

最鐘意都係見到小豬開心笑 (lei 張笑得有D假)
下個月就係2歲半啦...
媽咪希望你每日都健健康康開心笑啦... 
返學唔好俾老師投訴就OK啦~ XD












沒有留言:

張貼留言