2014年9月23日 星期二

返學第二病 + 週記2 之 中秋節

月頭先寫完返學第一病, 都未到月尾就要寫第二病....  =.="

星期五nap 完後, 99話有D咳同幾多鼻水, 體溫高左DD, 37.3-37.4左右啦...  返到屋企冇餵藥, 唔想小豬食太多藥... 果晚瞓得唔好, keep 住瞓瞓下咳醒,

第二朝有D燒, 38度左右, 餵左一次退燒藥... 個人都好精神, 所以帶左佢返PG (不過係PG度咳真係好似放咁毒, 下次都係唔好啦...) 之後仲去左商場度玩左陣... 夜晚又有D燒... 為左令小豬夜晚好瞓D, 所以我拎返1月去旅行配既平安藥, 俾小豬食埋咳水同收鼻水既藥, 果晚瞓得好好多...

星期日朝起身, 都係有DD燒, 37.6-37.7左右, 係婆婆既魔音之下, 都係帶小豬去睇醫生啦 (lei 輪超多人病, 醫生超好生意, 婆婆樓下果個兒科, 9點打去冇人聽, 諗住落去book, 點知唔到9:15落到去, 已經全日fully booked... =.="), 唯有打返去平時睇開既蔣醫生, book 左11:45, 最後12:40先有得睇... 醫生話我既處理手法都好正確, 當然睇下醫生穩整D lor... 醫生D 藥同我俾小豬食果D差唔多一樣, 不過份量就多左DD (應該係小豬大個左所以要食多D掛)...  見小豬全日都好精神, 食完lunch, 帶左小豬去公園放左電, 之後就冇晒燒啦~ 咳同鼻水都叫好左DD啦~

最慘係, 我又被傳染... 以前我真係一年先病2-3次, 小豬一開學, 1個月我就病左2次呀... =.="

------------------

寫返中秋先...  (哈哈, 好遲呀... )

中秋正日, 要返學, 學校話要著唐裝, 於時我臨時臨急搵lei件



叫小豬拎住佢自製既燈籠影張相者... 影左N張都冇張好...


由於99要拜神, 所以帶埋小豬返公司玩下...
順便絷返個中式小小既辮... 

返99度做節, 小豬有得玩螢光棒... 開心到佢呀...


食完飯, 例牌去樓下平台度賞月
今年個月就好大呀, 初時仲擔心會落下添...

大人賞月, 小朋友就跑來跑去, 再跑來再跑去...


叫小豬同爸B影返張相... 
Well, 我盡左力架啦~

中秋翌日, 放假, 約左朋友去探B玩狗同MJ... 由於媽咪我主力MJ又驚狗, 所以一張相都冇影到呀...  據報小豬玩得好開心, 係咁追住D大大隻既狗, 陪玩既爸B同契爺俾人放晒電呀... 由於冇nap度, 小豬夜晚食左大半碗飯後, 就主動要求攬住我, 唔到10秒就去左搵周公啦~~~



心血來潮, 搵返2年前既相... 
邊個來架, 肥嘟嘟咁可愛既...
XD








7 則留言:

  1. 其實如果病得精神都唔洗太擔心....
    不過最怕夜晚瞓得唔好, 大人細路都辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 夜晚咳下又醒下, 醒下又喊下, 真係陰公豬...

      刪除
  2. 著唐裝, 好特別呀! 小豬著得好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 可惜一張靚相都影唔到呀...

      刪除
  3. 好可愛呀。。病埋今次就冇事喇,醒目返學

    回覆刪除
  4. 小豬原來細個時比較似仔仔喎!

    返學真係易病D, Matthew之前都感冒請了3日假... 希望佢地之後都要健康!

    回覆刪除
  5. 小豬着唐裝,仲要係紫色,真係巧靓又可愛!
    一仔开了学后,我地都輪住病,唉!

    回覆刪除